türk porno BAKAN HANIM, VALİ BEY, BAŞKANLAR LÜTFEN! » Özler Haber Özler Haber
Ana Sayfa Gündem, Manşet 18 Haziran 2026 7 Görüntüleme

BAKAN HANIM, VALİ BEY, BAŞKANLAR LÜTFEN!

Niye bu Adana’da bu olay  oluyor.

Biz başka şehirlere  de gidiyoruz olmuyor.

Burada sorun vatandaşta mı?

Yoksa ili idare eden idarecilerde mi?

Bildiğimiz ise bir sorun var bu sorunu çözen yok.

Defalarca yazdık, yazacağız, hatta İl Aile Müdürlüğüne Adana Valiliği kanalıyla resmi bir şekilde dilekçe ile de bu konuyu dile getirdik.

Sonuç nemi?

Yine Adana’da Özel Halk Otobüslerine, gazi, engelli vs bindiği zaman otobüs şoförü kişinin duyacağı şekilde, başlıyor saymaya, bizim köylü geldi.

Beleşçi geldi vs. Ha burada şu deniyor hepsi değil valla o şoförlerin birçoğu yani çoğunluğu bunu yapıyor.

Yıldırma politikası yapıyorlar.

Başarılı da oluyorlar. Bir çok kişi rencide olmamak için nu araçlara binmiyor.

Bu bir hak ise (Devlet bu hakkı vermiş)  neden bu hakkı bu araç sürücüleri insanları rencide ediyor. Git devletle yap kavganı. Sen bindir diyorsun, bağla aracını ben bindirmiyorum de. (Hadi sıkıysa)

Kim kusura bakarsa baksın, kişi ve kişiler bu konuda kentin idarecileri işini iyi yapmıyor?

Aile Bakanlığının gazi için verdiği kartın arkasında durmayan bir yönetici nasıl vatandaşa yardımcı olacak. İlin idarecisi her şeyden haberdar olmalı çünkü emrinde birçok kişi çalışıyor.

Haberi oluyor bu konu ve konuları çözmüyorsa, vatandaş nezdinde alacağı hayır dua dan mahrum kalır. Ya arkadaş bu Özel halk otobüsleri Adana Büyükşehir belediyesi ile sözleşme yapıyor bu şartları kabul ediyor. Peki, neden sonra bu şartnameye uymuyor?

Haydi, yetkililer bu şartnameyi bağlı olduğu kooperatif başkanlarına söyleyin kurala uymayanların şartnamesini iptal edin sonuç ne olacak bakalım o zaman? Bu sorunu vatandaş çözmeyecek bu ili hizmet edeceğim diyerek o makamlarda oturanlar çözecek.

Araç sahiplerinin kooperatif başkanları var, vatandaşı da  idareciler gözetecek. Bu şehirde hangi esnafa belediye az kazanıyor diye yardım etti. Ama bir zamanlar Adana Büyükşehir Belediyesi Şehir içinde ulaşım sağlayan özel halk otobüslerine mazot yardımı yaptı.

Bu yardım alınırken veya verilirken ne gözetildi?

İşte bir Gazinin sitemi..

Öncelikle Erol Karataş’ın açık mektubunu aynen yayınlamak istiyorum. Bakınız Erol Karataş neler söylüyor. ‘Sayın Valim, mesainiz nedeniyle kısaca anlatmaya çalışacağım. Şehir içi özel otobüs sahipleri kendilerini Adana’nın sahibi zannediyorlar Şoförlerinde ise kabalık ve kabadayılık artık çığırından çıkmış durumda.

65 yaş üstü ile gaziler ve şehit ailelerine olmadık hakaretler ediyorlar. Ben Gaziyim. Aynı zamanda Çukurova Gazeteciler Cemiyetinin kurucu Yönetim Kurulu üyesiyim.

Bugün (salı) saat 11.30 dolaylarında, İnönü Parkı önündeki duraktan 0411 plakalı özel halk otobüsüne bindim. Şoför Gazi kartını görünce külhanbeyi bir tavırla “binin binin gezin, belediye otobüsüne binsene” dedi.

Devletin bizim paramızı verdiğini söyledim. “Devlet para Mara vermiyor” dedi.

“İneyim mi o zaman” dedim. Ama seni şikâyet edeceğim dedim. “Bildiğin yere şikâyet et” dedi.

İşte bende dâhil şikâyet ediyorum. Bakan hanımdan başlamak üzere tüm ilgili kişi ve kişilere.. Haydi yetkililer göreve kimse devlete meydan okumasın.

 

Yorumlar

Yorumlar (Yorum Yapılmamış)

Yazı hakkında görüşlerinizi belirtmek istermisiniz?

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

İlginizi çekebilir

“SARIÇAM ,CAZİBE MERKEZİ”

“SARIÇAM ,CAZİBE MERKEZİ”