TFF 2. Lig Kırmızı Grup’ta mücadele eden Adanaspor, Somaspor mağlubiyeti sonrası ligin bitimine 6 hafta kala küme düştü.
TFF 2. Lig Kırmızı Grup’un 28. haftasında Adanaspor, deplasmanda karşılaştığı Somaspor’a 5-0 mağlup oldu. Toplamda 4 puanı bulunan Adana ekibinin, bu sonuçla ligin bitimine 6 hafta kala küme düşmesi kesinleşti. Kulüp tarihi boyunca 3 kez UEFA Kupası’nda boy gösteren Adanaspor, 19 yıl sonra TFF 3. Lig’e düştü. (Barış)
ADANASPOR RESMEN 3.LİGE DÜŞTÜ
Yorumlar
Yorumlar (Yorum Yapılmamış)
Yazı hakkında görüşlerinizi belirtmek istermisiniz?
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Benzer Haberler
-
ADANA SARIÇAM KIZILKAŞ’TA İZCİ ATEŞİ
-
TÜRGEV’İN 30. KURULUŞ YIL DÖNÜMÜ
-
DAYANIŞMANIN İYİLEŞTİRİCİ GÜCÜ
-
YAĞMUR VE CAN AİLELERİNİN MUTLU GÜNÜ
-
GÖNÜLLÜ ELÇİLER MEZUN OLDU ;KUŞLAR YUVAYA DÖNÜYOR
-
REKREASYON PROJESİ DEĞERLENDİRME TOPLANTISI
-
BABALAR GÜNÜ MÜ ?
-
ARAT AİLESİNİN ACI GÜNÜ
-
SEYHAN’DA GÖREV YAPAN MUHTARLAR KONUŞTU YETKİLİLER DİNLEDİ
-
“TARIM ÜRÜNLERİ PAZARIMIZI MISIR’A KAYBEDİYORUZ”
-
ÇGC ÖZDENETİM DİVANI OLUŞTURULDU
-
BAKAN HANIM, VALİ BEY, BAŞKANLAR LÜTFEN!
